luni, 14 septembrie 2009

Carpe diem!

Prima zi de scoala:tortura crunta si lenta amestecata cu amintiri, imbratisari, pupaturi etc tec.
Daca exclud febra musculara acuta ca urmare a catorva ore de tenis, trezitul la 7:30, traficul imposibil, discursul nedescifrabil al doamnei director, soarele puternic, imbulzeala ...a fost o zi faina.
Am revazut toate persoanele de care imi era dor, am analizat bobocii, am povestit aventuri din vacanta.
Dupa toate astea am aterizat in patul meu care nu mi-a parut nicicand mai comfortabil.E un nou inceput a ceva vechi.A trecut un an..urmatorii vor trece poate mai repede si nisipul din clepsidra se va termina lasand loc unui proaspat si luminos viitor.
Pana atunci ..profita de fiecare secunda, nu lasa nicio dorinta sa ramana neindeplinita...sau macar incearca!

5 comentarii:

  1. Frumos spus la sfarsit !
    Ar trebaui sa incercam cu totii :)

    Eu promit ca o sa fac asta!

    O zi faina in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  2. ce simpatic. ai primit commentarii de la ciocolatika si de la mr. chocolate :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca se simte un aer de mid 20s (ca varsta) in cuvintele tale ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nici pana astazi nu am vazut boboceii, tragedie mare.:))
    Si, ce bine'mi pare ca te'am revazut;;):*

    RăspundețiȘtergere